Kudika
13 Aprilie 2010

Bucuria venirii primaverii e intunecata doar de gandul ca tivul fustei va trebui sa fie putin mai jos decat ne-am dori pentru a ascunde astfel inestetica celulita. Inainte de a lasa la vedere cat mai mult din piele trebuie sa scapi de aceasta problema ce afecteaza in jur de 80% dintre femei.

Bucuria venirii primaverii e intunecata doar de gandul ca tivul fustei va trebui sa fie putin mai jos decat ne-am dori pentru a ascunde astfel inestetica celulita. Inainte de a lasa la vedere cat mai mult din piele trebuie sa scapi de aceasta problema ce afecteaza in jur de 80% dintre femei.

Celulele stem: Tot ce nu stiai despre recoltarea celulelor stem

Nu exista o solutie miracol care sa te scape de celulita ci doar o multime de solutii micute cu care te poti inarma si care impreuna te vor ajuta sa ai corpul pe care ti-l doresti. Alimentatia corecta si echilibrata e un pas foarte important in lupta contra celulitei. Utilizarea unui scrub pentru zonele afectate si un masaj zilnic ajuta de asemenea. Iti recomandam sa combini toate acestea cu o rutina de exercitii adresate in special indepartarii celulitei. Incarca-te cu vointa si treci prin aceasta rutina de 3-4 ori pe saptamana. Pentru rezultate cat mai bune combina-le cu o activitate cardio (jogging, fitness etc.).

1. Exercitii pentru coapse

Pozitia de plecare: Stai dreapta astfel incat capul sa fie in prelungirea coloanei vertebrale; privirea indreptata spre inainte si mainile in solduri astfel incat sa ai stabilitate.

Exercitiu
: Intinde piciorul drept in fata, ridicandu-l cat mai sus si pastrandu-l drept in timp ce indoi putin genunchiul piciorului stang astfel incat sa faca fata dezechilibrului. Din aceasta pozitie deseneaza cercuri mici cu varful piciorului intins spre inainte. Incearca sa pastrezi corpul cat mai drept. Dupa 10 cercuri relaxeza si schimba piciorul. Se fac cate 3 seturi de 10 exercitii pentru fiecare picior.

2. Exercitii pentru fese

Pozitia de plecare: Aseaza-te in patru labe sprijinindu-te pe antebrate. Capul si coloana trebuie sa ramana pe aceeasi axa pe tot parcursul exercitiului.

Exercitiu
: Din aceasta pozitie ridica in lateral gamba dreapta (pastrand genunchiul indoit) pana ajungi intr-un unghi de aproximativ 90 de grade. Pastreaza intins varful piciorului si tine incordata centura abdominala. Dupa 10 timpi schimba piciorul. Se fac cate 3 seturi de 10 exercitii pentru fiecare picior.

3. Exercitii pentru abdomen

Pozitia de plecare: Intinde-te pe spate pe o suprafata plana- coloana dreatpta, bratele intinse pe sol asemenea bratelor unei cruci (cu palmele in jos) si picioarele drepte.

(P) Nestle Fitness lanseaza Programul ABDOMEN PLAT

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: