5 exercitii de slabire care se practica in apa

5 exercitii de slabire care se practica in apa
Kudika
24 Iunie 2010

Exercitiile efectuate in piscine cu apa calda au anumite beneficii in plus fata de exercitiile obisnuite. Este insa important ca apa sa fie calda ci nu rece pentru ca in al doilea caz pot sa apara anumite boli, raceli, iar in plus organsimul reactioneaza la apa rece prin depunerea de tesut adipos subcutanat.

Exercitiile efectuate in piscina cu apa calda au anumite beneficii in plus fata de exercitiile obisnuite. Este insa important ca apa sa fie calda ci nu rece pentru ca in al doilea caz pot sa apara anumite boli, raceli, iar in plus organsimul reactioneaza la apa rece prin depunerea de tesut adipos subcutanat.

gimnastica in apaCre sunt avantajele exercitiilor in apa?

Avantajele sunt numeroase:
- Undele produse de apa au rolul unui masaj continuu asupra pielii, ceea ce va reduce rapid celulita;
- In apa nu poti lucra focalizat anumite grupe de muschi, ci musculatura lucreaza sinergic, ceea ce duce la un consum de calorii mult mai mare;
- Exercitiile in apa sunt mai distractive;
- Sunt indicate tuturor categoriilor de varsta, de la copii, la adulti si batrani;
- Exercitiile in apa prezinta si proprietati terapeutice, fiind indicate pentru dezvoltarea mobilitatii, pentru articulatii si coloana vertebrala etc.
Va propunem 5 exercitii care ard calorii si se efectueaza in apa

1. Exercitiul “L”

Intrati in apa pana la gat, apoi incecati sa ridicati picioarele drepte si apropiate pana fac un unghi drept cu trunchiul. Apoi dati repede din maini pentru a va mentine la suprafata. Incercati sa va mentineti cat mai mult timp in aceasta pozitie. Repetati exercitiul de cinci ori.

2. Exercitiul “pluta”

Aveti nevoie de o minge de plaja, cat mai mare. Cu cat mingea este mai mare, cu atat se ard mai multe calorii. Tineti mingea cu mainile intinse si drepte deasupra capului si intindeti tot corpul, apoi pedalati cu picioarele astfel incat sa va menitineti bazinul cat mai aproape de suprafata apei. Faceti acest lucru timp de cateva minute, apoi repetati. Nu uitati sa respirati in timpul exercitiului. La acest exercitiu stati cu fata in sus.

3. Exercitiul “cort”

Cu aceeasi minge de plaja veti efectua si acest exercitiu. Va asezati in apa pe burta, cu capul la suprafata si mingea tinuta de mainile intinse in fata. Incercati apoi sa duceti mingea pe sub apa la bazin, fara a indoi mainile si incercand sa va mentineti pozitia in apa. Picioarele sunt si ele intise si lipite. Readuceti mingea in pozitie initiala si repetati execitiul. Faceti aceste miscari de 20 de ori.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri