Luna de miere intre doua continente

Luna de miere intre doua continente

Impartita la propriu intre doua continente, Turcia a devenit un simbol al turismului bine facut. Acesta tara le are pe toate: o istorie fulminanta, o baza hoteliera de exceptie, personal calificat, peisaje spectaculoase si orase extrem de bine dezvoltate.

Impartita la propriu intre doua continente, Turcia a devenit un simbol al turismului bine facut. Acesta tara le are pe toate: o istorie fulminanta, o baza hoteliera de exceptie, personal calificat, peisaje spectaculoase si orase extrem de bine dezvoltate. In anul 2007, Turcia a fost cea mai vanduta destinatie turistica, iar agentiile de turism din Romania se asteapta ca si in 2008 numarul celor care aleg aceasta tara pentru petrecerea vacantei de vara sa depaseasca media celorlalte destinatii vecine. Fata de anii anteriori, cand Grecia, Spania si Bulgaria conduceau detasat in topul celor mai vandute oferte, agentiile de turism au inregistrat o crestere cu 80% a cererilor pentru pachetele turcesti. Si la nivel mondial Turcia a reusit in ultimii ani un salt spectaculos. Numarul turistilor straini s-a dublat in doar patru ani – intre 2002 si 2006 – ajungand la cifra de 22 de milioane de sosiri – numar care situeaza “Imperiul” in topul celor mai vizitate 10 tari de pe glob. Turismul turcesc, extrem de profitabil, se concentreaza pe siturile arheologice, obiectivele cultural-istorice si pe statiunile moderne de la Marea Mediterana si Marea Egee. In ultimii ani, investitorii au reusit sa dezvolte segmentul SPA indeajuns de bine incat aceasta sa reprezinte o atractie in sine. Facilitatile turistice precum si serviciile impecabile, atitudinea deschisa, personalul calificat precum si conceptul de all inclusive extrem de bine pus in practica, reprezinta ale plusuri ale acestui imperiu turistic.

Vizionare placuta


Kudika
8 Mai 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri