3 diete pentru miresici

3 diete pentru miresici
Kudika
21 August 2008

Cum nunta este (sau ar trebui sa fie ) o data in viata, pregatirile pentru acest minunat eveniment trebuie sa fie pe masura. Daca in privinta localului a invitatilor si a altor probleme organizatorice te descurci alaturi de alesul inimii tale, nu cumva sa uiti insa si de pregatirile privind imaginea ta.

Cum nunta este (sau ar trebui sa fie ) o data in viata, pregatirile pentru acest minunat eveniment trebuie sa fie pe masura. Daca in privinta localului a invitatilor si a altor probleme organizatorice te descurci alaturi de alesul inimii tale, nu cumva sa uiti insa si de pregatirile privind imaginea ta.

Cu rezervarile la salonul de cosmetica te vei descurca, insa in privinta siluetei tale trebuie sa ii acorzi atentie cu mult timp inaintea nuntii sau, mai bine spus, inainte de a cumpara mult-visata rochie de mireasa.

Dintre incercarile altor miresici de a avea talie de viespe am ales trei diete dintre cele mai reusite, pe care o sa le detaliem mai jos.

Dieta South Beach

Aceasta dieta se urmeaza timp de doua saptamani. In tot acest timp veti respecta programul alimentar de mai jos:

Micul dejun: se mananca o omleta din doua oua prajite in ulei de masline si o costita slaba (daca nu carne de vita, atunci de pui sau peste) prajita tot in putin ulei de masline. Datorita acestei combinatii de proteine (oul contine cea mai buna clasa de proteine) si lipide animale (din carne) stomacul va fi ocupat cu digestia mult timp si nu veti mai simti senzatia de foame. Mai mult, aceste grasimi nu cresc colesterolul din sange. Puteti de asemenea bea o cafea cu lapte degresat si un ceai neindulcit sau cu foarte putin zahar (nu folositi inlocuitorii de zahar, caci, in esenta, acestia ingrasa).

Masa dintre orele 10:30 – 11:30 : chiar daca veti simti senzatia de foame sau nu, va trebui sa va pregatiti pentru o gustare. Aceasta consta in consumul unui iaurt sau a unui baton de branza cu continut scazut in grasimi. Puteti manca de asemenea salate de rosii sau cu legume ce contin putin zahar (veti citi in lista alimentelor de evitat ce anume nu trebuie sa consumati), peste care adaugati cateva picaturi de ulei de masline.

Masa de dupa-amiaza : rontaiti cateva nuci, migdale sau fistic. Nu exagerati insa cantitatile, alunele, nucile, fisticul fiind foarte calorice.

Cina : masa de seara poate fi bogata in legume si carne slaba de pui sau peste. Astfel ca puteti manca un gratar de pui sau peste cu lamaie si o salata pe masura. Daca doriti un desert, puteti amesteca un castronas de urda cu cacao, migdale si alte mirodenii, insa fara zahar.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri