Setari Cookie-uri

Nunta surpriza: O poveste de vis

O poveste de dragoste, o nunta superba organizata in cateva zile si o surpriza uriasa care ar face fericita orice femeie pe care m-am gandit sa o impartasesc cu voi.

Din momentul in care am auzit ca visul ei este sa se casatoreasca in ziua in care este ceruta de sotie a inceput aventura. Am inceput sa vorbesc cu cativa prieteni sa vad daca reusesc sa ii indeplinesc visul si daca ei ma vor ajuta sa pun lucrurile in miscare.

Pinterest a fost un ajutor de nadejde spre surprinderea mea pentru ca acolo am gasit exact cee ce vroia ea sa aiba in ziua nuntii si nu stie ca de fapt si-a organizat nunta singura, intreaga nunta. Nu am spus decat catorva prieteni chiar cu zece luni inainte de ziua nuntii si nu le-am spus nici macar parintilor mei despre asta. Am vrut ca la nunta mea sa am invitati cei mai apropiati prieteni care sa se simta foarte bine si totul sa fie ca o mare petrecere.

Intr-o joi, cu 24 de ore inainte de ziua cea mare era o vreme incredibil de urata. Aveam 100 de invitati care trebuiau sa vina cu avionul la Miami printre care si Amanda, iar avionul ei a fost singurul anulat. Era 4 dimineata cand m-a sunat de la aeroport si mi-a spus ca zborul ei a fost anulat. Bineinteles ca ea nu era afectata de acest lucru pentru ca nu stia ce o asteapta, nu stia ca a doua zi avea sa devina mireasa si totul sa fie asa cum si-a dorit, dar eu m-am pierdut. Nu stiam ce sa mai fac.

Citește și:

Aveam si un plan de rezerva pentru cererea in casatorie care implica un elicopter si toata aceasta nebunie, dar cei de la compania de inchirieri m-au sunat sa imi spuna ca se apropie o furtuna periculoasa si ca trebuie sa ma gandesc la altceva pentru ca nu se poate zbura in asemenea conditii.
Eu trebuia sa fac in asa fel incat toti invitatii sa vada cererea in casatorie si sa fie prezenti atunci cand aveam sa o cer pe Amanda de sotie.

Intr-un final a prins un zbor la ora 12 dupa-amiaza si cand am vazut-o la aeroport am imbratisat-o asa cum nu am mai facut-o niciodata pentru ca stiam ca totul avea sa fie bine.

In noaptea premergatoare nuntii nu am putut sa dorm…am avut cele mai mari emotii din viata mea pentru ca vroiam ca totul sa fie perfect pentru ea. Eram atat de emotionat si prin prisma faptului ca 100 de oameni au venit din toata tara ca sa fie alaturi de noi in cea mai fericita zi din viata noastra si asta ma facea sa ma emotionez si mai tare si sa imi dau seama ca am fost binecuvantati cu o multime de prieteni adevarati si oameni carora le pasa de noi.

Citește și:

Aveam totul planuit, fiecare pas, fiecare detaliu, dar planurile se schimba si noi trebuie sa ne adaptam, iar eu asta am facut, m-am adaptat la ceea ce avea sa se intample si pentru ca vroiam ca visul ei sa devina realitate: sa se logodeasca si sa se casatoreasca in aceeasi zi.

Am fost sa o iau din camera de hotel unde se cazase si eram cu un cameraman dupa mine asa ca trebuia sa inventez ceva ca sa nu stric surpriza. Primul lucru care mi-a venit in minte a fost : "el este Jeff, un cameraman foarte bun si este aici pentru ca cineva l-a platit foarte bine sa inregistreze o conversatie intre noi doi asa ca va trebui sa te obisnuiesti cu prezenta lui."

A fost o senzatie de nedescris. Aveam totul planuit insa in momentul in care am vazut-o si am realizat ca in cateva ore avea sa devina sotia mea am inceput sa tremur si sa ma fastacesc, sa am emotii si sa nu mai stiu nimic din ceea ce trebuia sa fac. Toate planurile mi s-au sters din minte si nu stiam incotro sa o apuc.

Vizionare placuta

Kudika
15 Octombrie 2013
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.